tisdag 22 mars 2011

Hallå hej på er underbara människor.
I dag har jag power walkat ca 8km på förmiddagen. Var fint väder i dag, synd att det skulle blåsa. Det är iof såna här dagar som får mig att sakna min balkong. I dag blev det i stället att jag drog ut fåtöljen och satte mig utanför mitt fönster. Poppade musik i mini-laptopen samt intog min Cesar sallad. Han även med att läsa lite och plugga. Jag satt nog ute i ca 3h och på den lilla tiden lyckades jag få fräknar! Så nu kan jag gå runt och säga till folk att jag har fått "prickigt sommar skin" =) (fråga mig inte varför en brun person får fräknar eller om det ens är möjligt att få. MEN jag lyckas få massvis med fräknar precis på våren. Försvinner sen på sommaren då min hy blir mer mörkare. Jag är väl som alla andra svenskar, vinter blek. Eller åtminstone så blek jag kan bli)

Titta så härligt det var ute. Åh bättre blir det. På onsdag skulle det bli ca 10grader varmt ute!

Ser ni fräknarna??!

Fy tusan vilket hår jag har just nu. I morgon åker det, eller i alla fall klipps till. Tycker att just mellanlångt hår är nåt utav det tråkigaste jag kan ha. Antingen kort page eller långt hår, passar jag i. Jag har i alla fall bestämt mig för att lägga i slingor. Tror det blir snyggast så! Lägger så klart upp bild på resultatet.

Jag han även med att fika en stund på stan. Där passade jag på att köpa en byx-dress som jag har spanat in. jag har hållit mig undan just denna färg, då jag tycker den ligger för nära min egen hudton. Men eftersom materialet är lite glansigt så tror jag att det funkar. Vad tror ni? För övrigt valde jag mellan att ta en small eller medium! Det var länge sen jag kunde säga att jag var en s/m i storlek =). Annars så slås jag ALLTID av tanken på " fy fasiken vad illa men ser ut i en prov hytt". Måste vara ljuset, för det är ju såklart inte jag som är ful! ^^ Så VARFÖR gör inte butiker provhytter som har fin belysning och avlånga speglar (så att man ser smalare ut) samt en bekväm stol i hytten (till manen som har pengarna=). Dom får gärna lägga in en matta (är skönare att så på, än hårt betong golv) och sen lite färg i en ljus ton. Har varit i provhytter som har haft röd färg och huva vad konstig man blir i spegel av det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar