onsdag 18 maj 2011

Detta lägger jag pengarna på denna månad

Hej!
I dag har jag varit ute och handlat lite. Hittade en söt klänning men bestämde mig att köpa en från gina i stället. Den liknar i mönstret en klänning från Stella mc Cartney.

Medans jag ändå var igång hittade jag dessa plagg. Tror bestämt att dom här plaggen är fina i hopp med en liten spetts boddy under och öppen skjorta. Kanske med en snygg större ring, 50-tals solglasögon och en snygg sjal. 
New Saila Shorts SEK 299, Vero Moda - NELLY.COM

Vit genomskinlig skjorta från Monki och shorts från Nelly.

Innan jag avslutar vill jag tipsa om en sida på nätet som har 50-tals kläder. Surfa in på sidan : http://www.daisydapper.com

Hittade bland annat en bikini, klänning och söta smycken. Dock stör volangen mig på bikini toppen, men den kan man lätt tas bort. Är rätt smickrande för figuren att ha trosor som går lite längre upp samt ger ett slimat hel hets intryck. Åh det gillar jag skarpt!


Ha det gött så ses vi!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar