fredag 20 maj 2011



I dag tänkte jag lägga ut bilder på min outfit. Jag flörtar lite med 50/60-talet men även lite Amy Winnehouse i håret.



Fast å andra sidan var nog Birgitte Bardot först med denna runt 60-talet. I vilket fall som hälst så gillar jag att blanda stilar.  
Kan ärligt säga att vissa dagar blir det åt skogen fel. Som den dagen jag tyckte frack och  klänning var snyggt. Ha ha ha det såg rätt roligt ut. 

 Två saker som jag tyckte var snygga för sig blev tillsammans katastrof.

Dock vill jag ändå poängtera att fler borde experimentera och våga klä sig lite galet. Hellre en utpräglad, lite tokig och personlig stil, än att se ut som en skylt docka. Det hela handlar om att våga och sedan trivas med det man har på sig. Det behöver egentligen inte vara så svårt utan kanske bara nån liten detalj som sticker ut.Som till exempel skor, halsband, sjal, väska, brosch, ring eller örhängen. På något sätt så gör den där lilla detaljen att klädsen går från vardagligt tråkigt till intressant. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar