fredag 18 mars 2011

Färga håret?

Jag kan inte nog säga ur jädra sur jag är på snön!!!! UCH och fy! Jag som verkligen ville ha vår... mutter...
I alla fall i dag ska jag äta fondue och titta på film. Det blir black swan och the kings speech. Får se om vi bjuder över vänner eller om vi bara ska mysa själva ^^

Natalie Portman är grymt snygg i filemn

Ska för övrigt klippa mig på onsdag. Funderar på rött hår och att bara toppa mig. Vill gärna ha lite längre hår igen. Med anledning av det funderar jag på om det verkligen är bra att färga hela håret. Det sliter så förbaskat på det! Jag skulle kunna fega och bara lägga in slingor, men det är ju så klart inte lika tufft.
vad tycker ni? Ge mig råd är ni snälla

slingor eller hela håret, det är frågan?!

Nu ska jag i väg till gymet och sen inhandla maten för i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar