torsdag 17 mars 2011

Har tittat runt lite och tänkte tipsa om lite plagg. Dom första bilderna kommer från Mango. Matcha byxorna med en ljus kavaj (äggskalsvitt eller något med en liten nyans av rosa), snyggt om det hela går ton i ton. Den gröna klänningen kan man antingen bära som den är, men kan kläs ner eller kläs upp beroende på. Om du klär ner den satsa på stort halsband i blockfärger, en jacka och lite grövre skor. Klä upp den genom att sätta ett tjusigt skärp, örhängen (lite längre) och en kuvertväska

 
Den gröna klänningen måste jag bara ha!

På Lindex hittade jag lite kläder som flörtar med olika tids epoker. Om du är ute efter en flirtig 50-tals look är dessa två linnen självklara. Tänk er det korall röda  med ett par röda shorts ( dom från acne tex) och under en snygg (syndig) bh med mycket spetts. (se förslag längst ner på sidan)  Den vita tröjan är snygg till lite utsvängda jeans och turkos färgade accessoarer. Volang tröjan är snygg till jeans eller en kjol med hög midja. Klänningen skulle jag bära som den är med en vit axelväska och röda skor. 

  

Klänningen är så sockersöt att jag bara VILL HA!



Monki har fått in lite kläder. Jag gillar monki då deras kläder är lite tvistiga och svårburna. Men matchar man dom rätt kan man vara säker på att inneha största möjliga trendfaktor! Här är tre nyckel plagg som går att matcha i det oändliga. Skorna är så där grymt vardaligt snygga och passar till kjol, byxor och shorts. Kavajen är ett bra alternativt till jacka. extra snyggt blir det om man väljer en större storlek än vad man brukar ha.

Ett par skor som klarar vår slasket och det svenska aprilvädret.

Den översta lilla godbit kommer från topshop och är som en romantisk dröm. Den är en blandning av korsett och bh ( har säkert ett flådigt namn som jag inte kan). Passar fint till jeanshorts och sol hatt. Kan även tänka mig att bära den under ett transparent linne/tröja. Den gula bh´n från Gina tricot passar fint under det röda transparenta linnet. 

Får mig att tänka på" lilla huset på prärien "av nån konstig anledning =)



Det var allt, hoppas att ni blev lite inspirerade! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar