torsdag 16 februari 2012

Blond eller brunett?


Har som sagt var blivit brunett nu. Är just nu brunt med honungsfärgade slingor och lite kastanj i underhåret. Grymt snyggt. MEN jag funderar faktiskt på att bli blond, ja ni hörde mig. Det är så snyggt på vissa asiatiska tjejer att man bara baxnar. Dock är jag lite rädd att det inte kommer att passa mig. Hummm får fundera. Ska absolut göra fler ljusa slingor, lite som jessica alba. Om det blir snyggt kanske jag gör något drastiskt och lägger in mer slingor. Så att det ser ut som jag är blond =) Beställer en ny tid i morgon och sen får vi se hur långt jag vågar gå!

Här kommer lite bilder på snygga BLONDA asiatiska brudar

 Hot

Ok
ehhh....

För övrigt, vist har rihanna blivit super söt i sitt blont hår. Eller?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar