onsdag 20 juni 2012


Hej alla läsare där ute..
Som en del utav er vet så har min dator legat nere ett tag. Har varit till åtskilliga vänner och även lämnat in den för expert bedömning. Alla och då menar jag ALLA sa att den var så gott som död... Började smått fundera på att köpa en ny. Men så i söndags tänkte jag "Jag kan ju alltid göra ett försök med den." Tänkte som så, går det så går det och blir det inget så har jag inte förlorat något. Sagt och gjort.. Började skruva isär den (fick hjälp av grannen med dom där riktigt svåra skruvarna. Ni vet, dom man har suttit med i ca 20 minuter och svurit över) Sen när allt var upplockat, sönder taget och nedmonterat. Då tog jag fram damsugaren och damsög allt, putsade upp alla delar med en trasa samt tittade över alla elektronik komponenter. (i fall något hade lossnat och jag skulle behöva löda fast det igen) Satte i hopp allt och nu funkar den prima ^^ (var antagligen fläkten som spökade) Dock är det fyra skruvar över.... hummm känns väl så där... men åh andra sidan om rasket funkar tja då var dom väl överflödiga...

Men bara för att förtydliga detta, jag är fasiken stolt över mig själv! Jag som ser mig som en rätt oteknisk person klarade av detta, det är så att säga "något att hänga i julgranen"

Inget bimbo här inte ;)


Tänkte även rapportera om att min vikt nedgång går bra. Köpte mig nyss ett par byxor i storlek 38!! Förstår ni, låt mig få säga det igen... jag har nu storlek 38 eller storlek 29 på jeans.. Det betyder med andra ord att jag har gått ner ca 15kg sen jag förra året började. Har även börjat få lite muskler och insåg igår kväll att jag har starkare tricep än vissa män.. Vet ni, det betyder att man inte har gräddhänget kvar. Hur najs är inte det ^^ Sen har jag sakta men säker börja få fyra svaga konturer på magen.. Tänker vara försiktig och inte nämna det vid namn, tänk om dom försvinner :P Ni vet, det är nästan den känslan man har precis innan man blir tillsammans med någon, man hoppas, men vågar inte tro och framför allt inte säga det högt.. Hahahha

Slutar nu innan ni blir kräksjuka över den självgodhet som detta inlägg pöser av. Ha det gott

Ser ni färgen på linnet? Köpte det igår och jag älskar nyansen. Får mig att se sådär somrig och fräsch ut ^^ Tror bestämt jag ska satsa på fler plagg i den kulören. Vad tycker ni?





3 kommentarer:

  1. Jag tycker man ska få vara stolt över sig själv vännen och det har du all rätt att vara och DESSUTOM är jag stolt över dig:-)! Massa kramar från din bästis<3!

    SvaraRadera
  2. Älskar dig puss! Du är för go ^^

    SvaraRadera
  3. Love you even more;-) Blir ju som dom man umgås med:-) Puss puss!

    SvaraRadera