måndag 14 oktober 2013

Måndag

Hallå i stugan!
Måndag igen då. Sitter som bäst och brottas med en underbar (läs: dödsläskig villinteskriva) examination som jag har dragit på allt för länge. Knepigt att när du inte möjligtvis behöver göra något, ja då blir det inget gjort. Sen när tiden har dragit i hopp sig, ja då står du där och jobbar som en galning. Tänk att man aldrig lär sig! I alla fall så är jag i skrivartaget nu.

Vet inte om jag har nämnt detta men jag siktar på att doktorera en vacker dag. Vill helst forska i barns utveckling i ett psykologiskt perspektiv. Dock är det ju så brett område att själva tanken får en att bli lite svimfärdig :) Men men, små steg till en början. Först magister sen jobba och om några år forska. Det är i alla fall planen för mig :)

Nu får ni ha det gott så höres vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar