måndag 25 juni 2012

söndag

Hej alla!

Igår trodde jag att det skulle bli en lugn kväll men först blev jag inbjuden på födesedagsfest för en kille som heter Rasmus. Tänkte vara lite skojig och köpte en slitz på skoj. sa " att det är väl det ända lammkött du kommer att få nu när du har blivit gubbe" Han var inte så överdrivet förtjust av den, men däremot tyckte jag det var helfestligt!

Hittade en artikel i tidningen. Vist är dom lika som bär!

Efter det blev det lite middag på den lokala indiska restaurangen. Självklart tar jag vindaloo extra stark. Har ju fått chili i modersmjölken så man är härdad, eller nåt. Tyvärr är jag en såndär skadeglad jävel så när andra svennebananer tar samma som jag och nästan storknar, ja då kan jag inget annat göra än att skratta åt dom. Är superkul att se tårarna spruta, svetten rinna och den där ångest laddade blicken. Dumma jäklar. Det är ju inget mandomsprov så att säga, även om vissa tycks tro det. Dessutom varför tar dom sig vatten över huvudet? Har dom aldrig hört talas om begränsningar.

I vilket fall så var det trevlig och eftersom vi inte ville avsluta kvällen så drog vi till en sportbar och tittade lite på fotboll. Mitt i matchen ringer en vän och fårgar om jag vill lira fotboll med dom. Sagt och gjort, drog i väg och spelade lite. Tyvärr var jag lite tippsy så jag var väl inte en av dom bästa spelarna .. ha ha ha. Fortsatte kvällen med lite bastu och korv. Satt och snackade skit om allt och ingenting. Himla trevligt!

I dag fick jag ett sms om nellys vip rea och passade på att beställa hem skor för ca 1000kr. Så  jäkla snygga!

Köpte både svarta och nude färgade

Klickade hem ett par blåa,röda och svarta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar