fredag 3 januari 2014

Sitter och dricker en GT på kvällskvisten och går igenom lite bilder. Måste bara få dela denna bild. Är på nyårsblomman jag köpte. Tanken var att få det lite extra fint på bordet. Så jag gick in till floristen och tittade runt. Fastnade för dessa vita blommor. Inser efter att jag har tagit en att jag inte fick prisuppgiften. frågade och fick till svar 70kr ST!!!! haha uch det var så dyrt att jag baxnade. Men , men inte ge upp vid en utan tog två. (ser ju lite fjuttigt ut) Sen lite grönt och lite syrener... Tanken var utfyllnad men tydligen är syrener svindyrt så här års... ska inte berätta vad dom kostade. Gick ut från affären helt rusig och genast föll ett tjock lager av dåligt samvete. Tänk här spenderar jag massor av pengar till ett par blommor, när det finns så mycket fattigdom i värden. Uch vad jag kände mig hemsk! I alla fall så blev det ett roligt samtalsämne runt middagsbordet och alla lovade mig att det "minsann var dom finaste blommor dom har sett" (sagt med en smula ironi) haha!


 
Pysslade lite glitter på bladen/blommorna för extra piffigt nyårs look.
 
 


1 kommentar: