måndag 24 januari 2011

Måndag!

I dag är jag grymt sugen på att göra stordåd. Känner att livslusten, glädjen och inspirationen kommer tillbaka i takt med att solen värmer. Tycker mig höra vinden viska om våren. Snart, snart, så är den här. Vi får stå ut en liten stund till, men jag kan ana ljuset i tunneln.

  

Har varit ute i spåren och joggat, på morgonkvisten, vilket vackert väder och sol till på köpet. Precis som det ska vara. Plugg hela förmiddagen (konstruktions matte) och nu lite fritid! Funderar på att spänna på mig skidorna och ta en tur i skogen. Packa en matsäck, ta med kameran och sen bara åka dit benen tar mig. 
( Finns skidspår precis utanför mig i Granbergsdal, eller nere vid sjön)



Jag går på impulsen och drar ut i spåret. Vi ses CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar