lördag 19 februari 2011

Lägger upp lite bilder från boxningen igår. Försöker se grym ut men det går inte så bra.

Jag gör allt i min makt för att få lite vårkänslor. I Torsdag satte jag dessa i små söta glas. Blommorna kommer från "Sia" och är helt i plast =) Är egentligen emot sånt, då jag tycker det ser otroligt billigt ut. MEN just nu finns det inga snödroppar och dom jag håller på att odla upp har inte slagit rot än. Så jag ställer plast blommorna vid sidan av den riktiga löken och säger " se, så där ska ni se ut när ni blir stora". Undertiden som jag väntar på dom riktiga dropparna får jag hålla tillgodo med dessa. Tycker det blev helt okej.


I går passade jag även på att läsa tidningen. Får lokaltidningen varje dag men hinner inte läsa. Nu fick jag lite tid över och passade på att läsa ikapp. Hittade dessa notiser i tisdagens och onsdagens tidnig. Skrattade så mycket att jag tror magen skulle spricka. Dubbel fail...

Får mig utsökt att tänka på poesi boken, som vi fick i sexan. Vi skulle i den skriva verser till varandra. I denna vers (som jag utav någon underlig anledning kommer i håg) byter/skriver man in den andres namn samt stad. Så här gick den:

Hela Karlskoga luktar bränt
Alla undrar vad har hänt?
Lisbeth svarar helt kavat
Det är bara jag som lagar mat!


Hittade just nu denna super snygga klänning som jag bara måste äga! Kommer att sitta som ett smäck på mig i sommar. Speciellt om jag håller dieten och fortsätter träna som jag gör.


Ha det gott, så ses vi när vi ses!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar