torsdag 17 februari 2011

Såg dessa på webben. Har funnits ett tag, men jag väljer först nu att kommentera det. Denna i brunt teddybjörnstyg skulle jag kunna bära. Kanske inte ute men hemma i min lägenhet. Åh andra sidan skulle jag tipsa er att spara era pengar och vänta tills h&m lanserar sin nya kollektion. Overallen är rätt dyrt.

Lite billigare men snarlikt, från h&m "Fashion Against Aids"



Såg även detta på webben. Skorna är hur söta som helst och samarbetar med en utav mina favorit textil märke. Nämligen marimekko.

Det första paret är för med Manolo Blahnik och kommer säkerligen att vara rätt dyra. Jag gillar dom rödblommiga skorna! Kan tänka mig dom till brunbrända ben och shorts.



Dom andra paret, är med märket Convers. Lite mer vardagliga och absolut något jag kommer att köpa i år. Lanseras nu i febuari så skynda er och köp. Jag väljer själv ett par skor med högre skaft och adderar knästrumpor till. Söt och lite busigt flickigt.


Vill även äga dessa shorts (tänk er dom med röda knästrumpor) och skjorta från Acne. 

Alla män där ute borde köpa sig en tröja från dressman. Gillar lite rockiga killar med roliga tryck. Kul att det dammiga företaget försöker med en ny stil. Jag skulle matcha med kavaj alternativt jacka, slitna 501 (som jag rullar upp) och ett par snygga skor. Vill man inte ha tryck på sin tröja, kan jag rekommendera denna från Acne.  Ledig, lite större och super snygg!


                 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar