torsdag 17 februari 2011

Min outfit


Dagens klädsel

HEJ!
Har varit och flängt ett tag i dag. Först plugg, sedan fika och efter det en liten tur på stan. Köpte hem en pärm (se bilden nedanför). I den ska jag samla inspiration för året samt annat smått och gott.

 
Lufsar runt i detta när jag är hemma

När jag kom hem blev det en kopp te och mjukis kläder. Gick sedan igång med att pyssla. Älskar att knåpa i hopp olika outfit och samla dom i en fin pärm, eller bara inspirations bilder. Tar med pärmen vart jag än går. Under ett år blir det en hel del saker och det är kul att läsa i efterhand.

Jag tar även med pärmen när jag ska handla. På så sätt slipper jag en massa impuls köp. Väldigt praktiskt att ha med när man är på loppis för övrigt. Letar kläder som jag kan sy om eller ta delar av. Om det är något jag kan tipsa om så är det just detta....

Oorganiserat kaos i köket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar