tisdag 22 februari 2011

Stukad fot.

Just nu går det nedför en hel del. Känner att energin och lusten har försvunnit. Vet att jag alltid kommer igång och målar i sådana lägen. Brukar hjälpa oftast men inte denna gång. Får helt enkelt bita i hopp och vänta tills allt går över.

Har för övrigt stukat foten. Den är svullen och gör ont. Har en gammal skada sedan tidigare. Brukar stuka den en gång i halvåret. Blir så trött och ledsen för att den aldrig blir bra. Har haft detta i flera år och varje gång det sker är det som ytterligare en dröm går i krasch. Dock är det bara att vänta ut det onda, ta det lugnt och slicka sina sår. Jag är som ett skadat djur i sådana lägen.

Kanske är läge att be om ursäkt för att jag "dissar" folk just nu. Vet att några kan blir sårade/stötta av det, MEN det kan inte hjälpas. Jag kan bara säga att det inte är något personligt mot just er, det är bara hur jag fungerar. Jag hoppas att ni alla där ute respekterar det.

Så här såg det ut för några dagar sen. 

Nu kastar jag in handduken och går till kojs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar