onsdag 9 mars 2011

Ja, jag jobbar på så långt det kan gå.

På eftermiddagen fortsatte jag att måla. Mest med bakgrunden och ställen där jag inte har lagt in färg än. Nu kan jag inget mer göra innan tavlan har torkat. Det kommer nog att ta ca tre dagar. Då ska jag lägga in detaljer och jobba mer på röken. Så här blev det.


Annars har jag inte gjort så mycket. Har en sjuk nisse hemma som är lite ömklig. Stackaren! Har försökt koka massa te och äta c-vitaminer. Jag tänker inte bli sjuk! Hittade på ett recept som är baserad på rårakor. I mitt recept har jag byt ut potatisarna mot morötter, vetemjölet mot gravharms mjöl. Jag äter kakan med tonfiskröra baserad på salt inlagd gurka, soltorkade tomater, rödlök, svarta oliver, feta ost och en massa citron. Blev väldigt gott och mättande!
För övrigt har jag kommit på att jag har slarvat lite med maten. Nu får det bli lite hårdare tag. Fram med vågen och kalori räkning igen. Jag vill försöka landa på ca 1500kcal om dagen. Jag ska även ta bort träningspass så som yoga/pilates och i stället satsa på konditions träning. Derför blir mitt nya schema så här. Power walk varje dag ca 5km eller mer. Tisdagar cykling eller löpträning (när det blir finare ute) Torsdag boxning och lördag styrketräning. Sedan lägger jag in simnig på söndagar som en god avslutning på veckan.
Får se om det hjälper. Nu ska jag koka lite te och titta på family guy. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar