tisdag 17 januari 2012


I går var jag väldans i farten. Började med en liten frukost bestående av kokt ägg, skinka inlindad i gurka och tomat. Tyvärr så var frukosten på ett kaffe så jag fick helt enkelt skippa brödet och äta upp pålägget =( Aja så kan det gå.

Efter snabbfika begav jag mig till gymmet. Tanken var att styrkesträna lite samt konditions träna. Väl framme såg jag att dom hade börjat med ett nytt program på "easyline" så jag var tvungen att skriva in mig. =) Alltså började jag träningspasset med löpträning. Dom första 5-10 min snabb gång och lite stretching. Sen 40 minuters intervallträning. Jag varvar lätt, medel och djävulsk. Svettig som tusan blev jag!

Tagen bild från nätet på en easyline lokal.

Varade ner lite och gick sedan in och körde easyline. Dom statiska övningarna tog rejält men övningarna i makinerna gav inte så mycket. Kanske handlade det om att jag inte fick tillräckligt med tid på varje maskin? I vilket fall som helst så tog jag några triceps,biceps och delta övningar i fria vikter efter passet. Det kändes skönt.

Är så gött att jag har fått motivation, lust och viljan tillbaka. Tror att jag jobbade förmycket under sensommaren och hösten. Var totalt jädra slut varje dag!

Kom hem lagom till lunch och gjorde mig en grekisk sallad på ett hafthuvud isbergsallad, 6 körsbärstomater, en halv rödlök, 2/3 tredjedelar gurka och 100g fetaost. Blev monster stor och smakade gudomligt!

Förlåt för upplägget och kvalitén på bilden. Den var godare, än den ser ut att vara.

Kvällsmaten blev på max då jag inte orkade laga mat.

Dagens mellanmål blev färsk brysselkål med salt och smör. Åh jag älskar brysselkål!!!

Det var allt! vi ses snart igen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar