onsdag 11 januari 2012

städning

Har ju laggt detta med bloggande åtsidan ett tag, närmare bestämt sex månader. För det första har jag jobbat så jädra mycket att jag inte har haft tid. Det andra är att jag kände att bloggen blev en förstor del av mitt liv. I alla fall, nu tar jag tag i detta och försöker se om jag kan bli lite bättre på det här…

Jag gick igenom min garderob här om dagen. Inser att jag har en hel del kläder ( en hel del kan kanske klassas som underdrift=) Dessa outfit  kommer ni troligtvis att se mig bära denna vecka.

Svart skinnjacka hm, mysig kofta hm, grafisk mönstrad klänning vintage, sjal indiska och skor  asos

Utan skinnjacka

Med röda detaljer och närbild på skorna.

Klänning hm, sjal chanel, hatt vintage, armband loppis.

Stor stickad tröja vila, skinnbyxor gina tricot, hatt hm, sjal loppis och skor canada snow.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar