torsdag 26 september 2013

inredning

Efter en lååång dag sitter jag äntligen i min säng och försöker varva ner. Började så klart slö surfa och nu är jag fast. Är så sugen på att göra om här i min lägenhet och snubblade över den perfekta färgskalan. Den går i grått, vitt och ljust sandfärgat. Inspirationen kommer från denna färgkarta

Hamnade även på antonshome och blev otroligt inspirerad av hans vardagsrum. Kuddarna är köpta på hm antar jag (Finns snarliknande i alla fall) och kostar 129kr även pläden kommer därifrån (där det för övrigt finns en uppsjö av härligt mjuka plädar). Fint att hålla det neutralt men med en eller två saker som står ut. Kommer definitivt att göra något snarlikt hemma hos mig.
 

Snubblade även över denna inspirations bild till ett sovrum. Har alltid drömt om att få ha en ljus och ombonad fondvägg. Har dock inte hittat den exakta kulören då jag vill ha den blekt och diskret. Nu kanske jag har hittat något som passar in. Är lite kluven till idén då jag får för mig att det kan bli för flickigt och feminint men grått och lite "manliga" material kanske kan ta bort den känslan. Denna färg heter  Apricot Nude
 
Alcro_kreatorens_konst_2




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar