torsdag 26 september 2013

mode

Nu när hösten är ett faktum så kan det vara skönt med en härlig höstjacka. Jag borde egentligen vara förutseende och köpt mig en redan. Men nej, det är man ju så klart inte! I alla fall så letar jag nu med ljus och lykta efter den där perfekta jackan som ska värma mig i vinter. Hittade dessa på nellys

 
Jackor, Medway Jacket, NLY Trend - NELLY.COM
899kr NLY Trend
 
Jackor, Margo Jacket, Vero Moda - NELLY.COM
799 Vero Moda
 
Jackor, Kendra Coat, Vila - NELLY.COM
799 Vila
 
Är rätt söta men kanske blir för "trendigt" för mig. Gillar ju klasiska kläder som håller flera säsonger.
 
1199 Soaked in luxury
 
Tiger of sweden 3999
 
799 Vero Moda
 
 
Har ingen aning om vilken jag ska välja men en jacka för nästan 4000kr kan du glömma så vida det inte är en klassisker från tex Blueberry eller något annat som faktiskt kan hålla i många år fram över. Ja, ja.. Jakten fortsätter på den perfekta jackan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar